Friday, April 29, 2011

为你,我写的一篇~

我不知道要说些什么~
但,我想为我们写一篇~
我不是一个特别好的女生
我好玩,好动,爱说话,更爱笑 :D
29号,这个日子真特别 :)
我很谢谢你啦~~ =))
很可爱的认识对方,很可爱的我被骗
很可爱的我竟然会有人关心 哈哈哈
All the memories , i keep and lock in my mind.
Im not dare to say I Love You because I don't know what is Love. It is truth.
But i know I LIKE you ! :D
Anywayssss, I appreciate all , everything !
And thank you , my babies ! Thanks for the wishes ! Hee . Xoxo :DD Muackss

No comments:

Post a Comment